آشنایی با تریلی کمپرسی

تریلی کمپرسی قایقی دو محور

آشنایی با تریلی کمپرسی


تریلی های کمپرسی به تریلی هایی گفته می شود که کامیون آن دارای اتاق است و همچنین به یک قسمت تخلیه بار آن که به وسیله دستگاه کمپرس انجام می شود گفته می شود.تریلی های کمپرسی استفاده های زیادی دارند. از تریلر کمپرسی بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی مانند : گچ، ماسه، سیمان، خاک و …. استفاده می شود از ویژگی های تریلی کمپرسی می توان به تخلیه بار سریع و پرسرعت و همچنین بارگیری سریع و تخلیه آن اشاره کرد.


مشخصات تریلر کمپرسی چیست؟

تریلر
تریلر


ابعاد تریلی های کمپرسی : طول (میلی متر) : 9،980 | عرض (میلی متر):2،570
ظرفیت :24 تن (30 متر مکعب)
وزن تریلی کمپرسی برابر با 8000 کیلو گرم است
کف ورق 6 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با رامهای عرضی

: ورق 4/5 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با تیرک های مورب مخصوص
تاج جلو: ورق 4/5 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با تیرک های طولی
درب عقب تریلر کمپرسی: دومنظوره با قابلیت بازشدن به سمت بالا و لولایی به طرفین
محور تریلر کمپرسی چیست؟:سه عدد محلور 9 تن SAF-BPW آلمانی
زیربندی:سیستم تعلیق بادی بالنی و کمک فنر مخصوص قابلیت تنظیم ارتقاع تریلر
سیستم برق:دارای کلید 7 و 15پل با خط برق 24 ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار از نوع استاندارد جهان


یک سری ویژگی ها وجود دارند که تریلر های کمپرسی را نسبت به سایر تریلر ها منحصر به فرد می کند اما ویژگی های تریلر های کمپرسی چیست؟

در تریلر های کمپرسی سرعت تخلیه بار بسیار بالاتر نسبت به سایر تریلی ها است، همچنین در تریلر های کمپرسی تخلیه بار راحت تر است و نیاز به کار سخت برای تخلیه بار نیست.


در تریلی های کمپرسی بارگیری نیز بسیار راحت و آسان است و در تریلر های کمپرسی بار زدن ساده تر است نسبت به سایر تریلی ها و این فاکتور یکی از فاکتور هایی است که تریلی های کمپرسی را از سایر تریلی ها متمایز می کند.

تریلر
تریلر


شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی است که تولید کننده انواع کامیون، اتوبوس و موتور های کشتی و دیزلی است. دفتر مرکزی این کارخانه در شهر سودتلیا در 30 کلیومتری جنوب استکهلم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه شرکت اسکانیا و تریلر کمپرسی این شرکت چیست.این شرکت از سال 1900 میلادی در شهر مالمو سوئد تاسیس شد و در حال حاضر یک شرکت تابعه از گروه فولکس واگن به شمار می آید.

تریلر
تریلر


شرکت ولوو یک شرکت صنایع سنگین سوئدی است. که سازنده خودرو های سنگین و قطعات مربوط به آن می باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلر کمپرسی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه ای است. سامانه های پیش رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی از دیگر خدمات و محصولات شرکت ولوو است.

تریلر کمپرسی دانگ فنگ: شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز و تولید تریلر های کمپرسی در جمهوری خلق چین شناخته می شود. شرکت دانگ فنگ موتور در سال 1968 میلادی در شهر هوبئی ساخته شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون انواع تریلر ها : تریلر کمپرسی، تریلر ترانزیت، تریلی کفی و وسایل نقلیه تجاری و همچنین ساخت انواع قطعات خودرو فعالیت می کند.

تریلی کمپرسی

دانگ فنگ موتور که در سال 2012 میلادی بیشتر از 2/76 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است،هم اکنون به همراه شرکت های چانگان موتورز،گروه فاو و سایک موتور به عنوان 4 خودرو ساز بزرگ چین شناخته می شوند.نام قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که 45% سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می باشد.

سهام شرکت دانگ فنگ در بازار های بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنک مبادله می شود. این شرکت در سال 2005، نخستین واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد،که با این حال کماکان 70% درصد از سهام آن در اختیار دولت مرکزی چین باقی ماند.دانگفنگ در لغت به معنای باد شرقی است.

تریلر
تریلر


دایملر آگ یک شرکت خودرو سازی آلمانی و چند ملیتی است که از نظر میزان درآمد بعد از تویوتا و گروه فولکس واگن،سومین خودروساز بزرگ جهان به شمار می آید.این شرکت از نظر تعداد خودرو های تولید شده،در ربته چهاردهم قرار دارد.دایملر آگ بزرگترین شرکت کامیون سازی جهان نیز هست.


تریلر کمپرسی شرکت دایلر آگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ تاسیس این شرکت به تاریخ 1 مه 1924 باز می گردد که تفاهم نامه دوجانبه ای برای ادغام قدیمی ترین سازنده خودرو های بنزینی در جهان یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت و شرکت بنز اند سیه (تاسیس توسط کارل فردریش بنز در سال 1883) امضا شد.

این ادغام در تاریخ 28 ژوئیه 1926 نهایی شد و به تاسیس شرکت دایملر-بنز انجامید. این شرکت تولیدات خود را به ترکیبی از نام سری محبوب شرکت د ام گ،یعنی مرسدس و نام شرکت بنز،به صورت برند مرسدس بنز عرضه کردند.شرکت دایملز-بنز در سال 1998 میلادی شرکت آمریکایی کرایسلر را به ارزش 38 میلیارد دلار خرید که تا آن زمان بزرگ ترین معامله میان شرکت های خودروسازی جهان محسوب می شد.سپس نام شرکت به دایمرکرایسلر آگ تعغیر پیدا کرد.

در سال 2007 در پی خریداری گروه کرایسلر توسط شرکت مدیریت سرمایه سربوس و جدایی کرایسلر از شرکت ادغامی نام این شرکت نیز به دایملر آگ تعغیر پیدا کرد.شرکت دایملر هم اکنون مالک چندین شرکت تابعه و برند های بزرگ خودرو سازی همچون :مرسدس-آ ام گ، مرسدس بنز، دایملر تراکس و اسمارت می باشد. همچنین دارای سهام در چندین شرکت خودرو سازی است. که برای نمونه می توان به :کاماز، رنو-نیسان آلیانس و پکن اتو اشاره کرد.

کاربرد تریلر کمپرسی چیست؟


از تریلر های کمپرسی برای حمل کردن. بارهایی مانند : ماسه، سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه بادی، خاک رس، ذغال سنگ، خاک نسوز، جوش کوره خرد شده، قیر طبیعی، آسفالت و همچنین انواع فاله کشاورزی مانند : گندم، کنجاله، ذرت، سویا، چغندر، دانه های روغنی، و


آدرس دفتر مرکزی:

اصفهان – شاهپورجدید – خیابان امیرکبیر- خیابان امام رضا- گاراژ ششم سمت چپ

تماس با ما:

مدیریت( رضا صالحی):
۰۹۱۳۳۲۰۰۰۴۶

پست الکترونیک:

info@mahziartrailer.com

X